GNOM

Gry Bitewne, Karciane, Planszowe

Ogłoszenie


#1 2014-07-19 10:10:05

Adaś

Moderator

Zarejestrowany: 2013-11-22
Posty: 34
Punktów :   

Turniej Infinity 26-07-2014 - 300pkt z specopsem

Witam, mam przyjemność zaprosić wszystkich graczy „Infinity The Game” na turniej.

I. Na wstępie garść szybkich informacji przekazanych krótkim rozkazem:

1.Data i miejsce: 26-07-2014 (sobota) o godzinie 11:00 w sklepie Gnom, Bielsko-Biała
ul.3-go Maja 3/3.

2.Format: 300pkt, 6 SWC +  Spec Ops z 12 punktami xp, do tego każdy gracz może posiadać dwie „drużyny” tak długo jeśli obie są z tej samej armii głównej lub armii sektorowej

4.Wpisowe – 10pln na nagrody

5.Misje według oficjalnego systemu turniejowego Infinity Tournament System (ITS):
-SUPPLIES – wymagani specjaliści
-FRONTLINE – lepiej mieć sporą siłę ognia
-ANNTENAE FIELD – wymagani specjaliści, dodatkowo utrudnione wykorzystanie infiltracji czy też spadochroniarzy oraz zdolności podobnych
-ANNIHILATION (Mid-Tier) – czwarta bitwa tylko przy minimum dziewięciu graczach

II. Informacje szczegółowe, przekazane wysiłkiem dwóch zdyscyplinowanych grup bojowych:

1. Turniej jest zgodny z wymaganiami oficjalnego systemu turniejowego czyli Infinity Tournament System (ITS), dostępnego do ściągnięcia z strony gry (http://www.infinitythegame.com/infinity/pl/downloads/).

2. Turniej odbywa się tak zwanym systemem szwajcarskim, czyli w pierwszej rundzie gracze są do siebie losowo parowani, a w późniejszych etapach zależnie od ich wyników z poprzednich rund. W skrócie od drugiej rundy gracz z najwyższym wynikiem z poprzedniej jest parowany z graczem z drugim wynikiem i tak po kolei. Gracze nie mogą ze sobą grać dwóch bitew podczas jednego turnieju.

3. Turniej wygrywa gracz który w ciągu wszystkich bitew zdobył najwięcej punktów zwycięstwa z misji. W przypadku kiedy dwóch lub więcej graczy ma ten sam wynik, brane są pod uwagę punkty zdobyte przez ich przeciwników, ten gracz którego przeciwnicy zdobyli najwięcej punktów wygrywa.

4.”BYES” – czyli nieparzysta ilość graczy – jeśli gracz musiał pauzować z powodu nieparzystej ilości graczy „Otrzymuje BAY-a”. W pierwszej rundzie turniej „BYE-a otrzymuje” gracz który przybył na turniej jako ostatni, w następnych rundach „BYE-a otrzymuje” gracz z najmniejszą ilością punktów. Gracz może TYLKO RAZ„otrzymać BYE-a” w ciągu turnieju
Po ostatniej rundzie gracze którzy „otrzymali BAY-a” muszą wykonać następujące kroki aby określić końcową ilość zdobytych punktów:
-zsumować ilość zdobytych punktów zwycięstwa w ciągu turnieju
-pomnożyć tą sumę przez ilość rund w całym turnieju
-podzielić iloczyn przez ilość rozegranych bitew przez gracza w turnieju, wynik zaokrąglić w górę
-otrzymany iloraz jest wynikiem końcowym gracza
Np. gracz Angus rozegrał dwie bitwy w których zdobył 5 punktów zwycięstwa, cały turniej miał trzy rundy tak więc Angus zdobył 8 na końcu turnieju (5x2/3=7.5)

5. Gracze powinni posiadać na turnieju następujące rzeczy:
-modele
-miarkę w calach
-wzorniki oraz wykorzystywane przez siebie markery
-kości
-Army List – rozpiski
-sportowy duch walki

6.Modele:
-pod żadnym pozorem nie można wykorzystywać proxów z innych systemów
-model powinien reprezentować profil z rozpiski, czyli typ jednostki oraz wyposażenie
-jeśli profil nie posiada oficjalnego modelu można wykorzystać inny podobny, najlepiej z tej samej formacji
-modele nie posiadające konkretnego uzbrojenia lub tylko drugorzędne mogą reprezentować dowolny profil swojej jednostki (np. model Myrmidona tylko z CCW może być wykorzystany jako wersja z Spitfire)
-może się zdarzyć że model posiada tylko jedną broń główną a w profilu dwie wtedy też jest dopuszczony do gry
-najważniejsze jest poinformowanie przeciwnika o faktycznym wyposażeniu modelu
-sędzia/organizator decyduje o ostatecznym dopuszczeniu modelu do gry według poprzednich wytycznych
-malowanie oraz konwersje mile widziane

7. Army List („rozpiska”) :
-każdy gracz może mieć dwie rozpiski, obie muszą pochodzić z tej samej armii głównej lub armii sektorowej (czyli nie można mieć jednej rozpiski z „czystej” Ariadny a drugiej z Calledonia Highlander Army na jednym turnieju)
-„rozpiska”  - powinna być drukowana z jednego z dwóch dostępnych programów do tworzenia list
-oficjalny program Infinity - http://infinitythegame.com/army/
-Aleph Toolbox - http://anyplace.it/ia/
-w armii głównej nie mogą się znajdować najemnicy
-w armiach sektorowych mogą się znajdować tylko najemnicy oficjalnie do nich przypisani (np. Yuan Yuan w Qapu Khalqi sectorial army)
-Authorized Bounty Hunters – mogą być wystawieni w dowolnej głównej armii ludzkiej (np. PanOceania), nie mogą być wystawiani w armiach sektorowych (z wyjątkiem Imperial Service) oraz armiach „obcych” (Combined Army i Tohha)
-WarCors – nie są dopuszczeni w żadnej armii

8.Jawne i Tajne Informacje – część informacji zawartych w rozpisce gracza może być tajna i nie ma obowiązku dzielenia się nimi z przeciwnikiem. Część informacji powinna być zapisana w sposób trwały przed bitwą lub nawet w trakcie, tak aby można było je pokazać sędzi lub przeciwnikowi gdy zajdzie taka potrzeba. Z reguły wszystkie informacje z rozpiski są jawne i powinno się je przed grą omówić z przeciwnikiem oraz udostępnić te informacje podczas gry gdy o nie zapyta.
Informacjami tajnymi są:
-wykorzystanie SWC w drużynie
-tożsamość dowódcy (Lieutenant)
-żołnierze wykorzystujący ukrycie (Hidden Deployment)
-żołnierze w desancie (Airborne Deployement)
-żołnierze z Holoprojektorem
-co się ukrywa pod znacznikami kamuflażu (Camouflage and TO Camouflage markers)
-co się ukrywa pod znacznikiem impersonacji (Impersonation marker)

9.Rzuty kości przed rozpoczęciem gry – te zasady dotyczą testów następujących zdolności, Booty, Infiltrate, Meta Chemistry i Impersonation .
Kolejność wykonywania testów wygląda następująco:
-test na inicjatywę – gracze wykonują rzut Ftp na WIP swoich dowódców, nie mają obowiązku podawania wartości tej statystyki czy też który model jest dowódcą przeciwnikowi, jedynie informują czy rzut się powiódł czy nie; gracz powinien poinformować przeciwnika czy jego dowódca posiada zdolność Strategos i na jakim poziomie
-jeśli model podczas wystawiania wymaga testu kością należy go wykonać zaraz po jego umieszczeniu na polu bitwy

10.Sędzia w przypadku konfliktu między graczami w stosunku do zasad:
-ma zawsze racje
-jeśli nie ma racji to patrz wyżej

III. Misje – czyli co trzeba zrobić aby wygrać. Gramy misje według oficjalnego systemu turniejowego Infinity do pobrania ze strony: (http://www.infinitythegame.com/infinity/pl/downloads/

Garść podstawowych informacji:
-gramy na stołach 48x48 cali z terenami ustawionymi przed turniejem przez sędziego/organizatora i gracze nie mogą ich przesuwać przed, w trakcie czy po grze
-jeśli dojdzie do tego że znacznik celu misji nie jest możliwy do wystawienia bo przeszkadza mu teren należy to zgłosić sędzi/organizatorowi
-strefa wystawienia każdego gracza zawsze wynosi 12 cali w głąb stołu
-każda bitwa kończy się po trzeciej turze gry

1.Misja pierwsza SUPPLIES – czyli zgarniamy fanty:
a) cele misji:
-za każdą posiadaną skrzynkę na końcu gry -  1pkt zwycięstwa
-za posiadanie większej ilości skrzynek niż przeciwnik na końcu gry – 3pkt zwycięstwa
-jeśli przeciwnik nie posiada skrzynek na końcu gry – 2pkt zwycięstwa
-każdy gracz dodatkowo ma do wykonania po dwa tajne zadania – 1pkt zwycięstwa każdy
b)zasady specjalne misji:
-na polu bitwy znajdują się trzy kontenery z zaopatrzeniem, jeden centralnie na środku stołu, pozostałe dwa na prawo i lewo od niego w odległości 12 cali (wszystkie leżą na środkowej linii stołu)
-znacznik kontenera ma średnicę 40mm
-modele nie mogą być wystawiane w kontakcie z kontenerem
-w środku każdego kontenera znajduje się jedna skrzynka, aby ją wydobyć model SPECJALISTY znajdujący się w kontakcie ze znacznikiem  musi wydać krótki rozkaz lub ARO i zdać test WIP; jeśli test się nie powiedzie może wydać następny krótki rozkaz lub ARO;
-jeśli test WIP się powiedzie znacznik kontenera jest usuwany z pola bitwy
c)skrzynki:
-każdy model może przenosić tylko jedną skrzynkę
-skrzynkę należy zaznaczyć odpowiednim markerem przy podstawce niosącego
-modele posiadające specjalną zdolność Baggage mogą przenosić do trzech skrzynek
-znacznik skrzynki musi zawsze być na stole nawet jeśli niosący ją zginą lub jest nieprzytomny
-każdy model może podnieść skrzynkę z ziemi od modelu nieprzytomnego lub unieruchomionego czy też od przyjaznego zdrowego modelu wydając jeden krótki rozkaz
d)specjalistami w tym scenariuszu są modele posiadające zasady: Doctor, Engineers, Forvard Observers, Paramedics, Chain of Command oraz Hacker.
Modele Hacker, Doctor, Engineer  nie mogą wykonywać celów misji przy pomocy modeli z zdolnością Repeaters  oraz G:Servant
Specjaliści trafieni bronią E/M czy ze statusem Disabled nadal mogą wykonywać misje.
e)misja kończy się po trzeciej turze gry lub jeśli gracz rozpoczyna turę rozbity, to po jego turze gra się kończy

2.Misja druga Frontline – coś dla prawdziwych wojaków:
a) cele misji:
-za dominację obszaru najbliższego swojej strefy wystawienia -  1pkt zwycięstwa
-za dominację środkowego obszaru  – 3pkt zwycięstwa
-za dominację  najdalszego obszaru od strefy wystawienia – 4pkt zwycięstwa
-każdy gracz dodatkowo ma do wykonania po dwa tajne zadania – 1pkt zwycięstwa każdy
b)zasady specjalne misji:
-kiedy gra się zakończy lecz przed usunięciem modeli należy wyznaczyć na polu bitwy trzy obszary dominacji, każdy obszar ma wymiary 8x48cali, dzielą one przestrzeń między strefami wystawienia graczy na trzy równe pola
-centralny obszar ma granice w czterech calach od środkowej linii stołu, cztery cale w stronę strefy wystawienia pierwszego gracza i cztery cale w stronę wystawienia drugiego gracza
-pozostałe dwa obszary znajdują się pomiędzy strefami wystawienia graczy a centralnym obszarem
c)dominacja obszaru:
-obszar jest dominowany przez gracza który ma w nim modele lub znaczniki (niewidzialność, seed-embryo itd.)o większej wartości punktowej od  przeciwnika
-modele martwe lub nieprzytomne się nie liczą
-model jest w obszarze jeśli więcej jak połowa jego podstawki w nim się znajduje
-Shasvastii – dominuje strefę jeśli jest zdrowy, nieprzytomny czy też w spawn-embyo
-Baggage – podczas liczenia punktów armii należy wliczyć bonus z tej zdolności
-Grupy – modele wystawiane w grupach jak np. antypody czy Zoe&Pi muszą być w całości w jednej strefie aby być liczone
d)misja kończy się po trzeciej turze gry lub jeśli gracz rozpoczyna turę rozbity, to po jego turze gra się kończy

3.Misja pierwsza SEIZE THE ANTENNEA– walka o wpływy z abonamentu:
a) cele misji:
-za każdą kontrolowaną antenę na końcu gry-  3pkt zwycięstwa
-każdy gracz dodatkowo ma do wykonania po jedno tajne zadanie – 1pkt zwycięstwa
b)zasady specjalne misji:
-na polu bitwy znajdują się trzy kontenery anteny, centralna na samym środku stołu, pozostałe znajdują się 12 cali oraz po 24 cale od krawędzi bocznych pola bitwy (są centralnie na środku krawędzi stref wystawienia graczy)
-znacznik anteny ma średnicę 40mm
-modele nie mogą być wystawiane w kontakcie z anteną
-aby przejąć kontrolę nad anteną  model SPECJALISTY znajdujący się w kontakcie z znacznikiem musi wydać krótki rozkaz lub ARO i zdać test WIP; jeśli test się nie powiedzie może wydać następny krótki rozkaz lub ARO;
-gracz może próbować przejąć kontrolę nad anteną kontrolowaną przez przeciwnika
c)specjalistami w tym scenariuszu są modele posiadające zasady: Doctor, Engineers, Forvard Observers, Paramedics, Chain of Command oraz Hacker.
Modele Hacker, Doctor, Engineer  nie mogą wykonywać celów misji przy pomocy modeli z zdolnością Repeaters  oraz G:Servant
Specjaliści trafieni bronią E/M czy ze statusem Disabled nadal mogą wykonywać misje.
e)misja kończy się po trzeciej turze gry lub jeśli gracz rozpoczyna turę rozbity, to po jego turze gra się kończy

4.Misja czwarta ANNIHILATION (dla gry na 300pkt) – czyli staromodne pranie przeciwnika
a)cele misji:
-za wybicie wrogowi między 75 a 150 punktów armii – 1pkt zwycięstwa
-za wybicie wrogowi między 151 a 250 punktów armii – 2pkt zwycięstwa
-za wybicie wrogowi powyżej 250  punktów armii – 3pkt zwycięstwa
-za utrzymanie przy życiu między 75 a 150 punktów własnej armii – 1pkt zwycięstwa
-za utrzymanie przy życiu między 151 a 250 punktów własnej armii – 2pkt zwycięstwa
-za utrzymanie przy życiu powyżej 250 punktów własnej armii – 3pkt zwycięstwa
-każdy gracz dodatkowo ma do wykonania po dwa tajne zadania – 1pkt zwycięstwa każdy
b)zasady specjalne misji:
-modele nie wystawione na końcu gry są uważane za zniszczone
-modele nieprzytomne czy też pod wpływem zdolności Sepsistor są uznawane za zniszczone
- w tym scenariuszu nie obowiązuje zasada rozbicia armii (RETREAT)
c)misja kończy się po trzeciej turze gry

IV. Tajne zadania – jak po cichu wygrywać.

1.Tajne zadania pozwalają na zdobycie dodatkowych punktów i dla każdego mogą być różne. Za każde zadanie można zdobyć maksymalnie tylko jeden punkt zwycięstwa, niezależnie czy udało się go wykonać kilkakrotnie podczas gry.
Żołnierze trafieni bronią E/M czy ze statusem Disabled nadal mogą wykonywać tajne zadania.

2.Każdy scenariusz dokładnie określa ile tajnych zadań mają gracze do wykonania.
Za każde zadanie gracz wybiera jedną z tabeli tajnych zadań i wykonuje dwa rzuty k20 po czym wybiera jeden z wyników który mu odpowiada, jeśli oba rzuty dały to samo zadanie można jedną kość przerzucić.
Gracz powinien wykonać rzut na tajne zadanie po tym jak wie kto jest jego przeciwnikiem, gdzie i jaką misję gra ale przed wyborem rozpisek. Po wybraniu tajnego zadania należy zapisać tą informację na kartce, jest to informacja niejawna.

3.Tajne zadania:
a) DATA SCAN – haker musi wykonać udany test WIP-3 na modelu przeciwnika w swojej strefie kontroli
b) EXPERIMENTAL DRUG – Doctor lub Sanitariusz (paramedic) musi uleczyć dowolny przyjazny model
c) SABOTAGE – przed grą należy wybrać element terenu znajdujący się całkowicie na przeciwnej połowie stołu, należy na nim zamontować i zdetonować D-Charges
d) EXTREME PREJUDICE -  należy wykonać Coupe de Grace na nieprzytomnym modelu wroga (można poprosić aby przeciwnik nie usuwał nieprzytomnych modeli jeśli nie posiada lekarza)
e) TELEMTRY – należy wykonać udany test Forward Observer na modelu przeciwnika (przy pomocy Forvard Observer czy też Hacking Device Plus)

4.Tabele tajnych zadań będą dostępne na turnieju.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sigittariis.pun.pl www.sniper.pun.pl www.speedfire.pun.pl www.bakuganbatllemisztrz.pun.pl www.cabal-mix.pun.pl