GNOM

Gry Bitewne, Karciane, Planszowe

Ogłoszenie


#1 2014-04-07 13:50:23

 debelial

Moderator

Skąd: B-B
Zarejestrowany: 2013-12-06
Posty: 27
Punktów :   

BORDER PATROL z kontyngentem, 12-04-14, GNOM

Sklep Gnom i klub Ósma Bila serdecznie zaprasza na turniej lokalny na zasadach Border Patrol.
Data: 12-04-14
Miejsce: Sklep Gnom, Bielsko-Biała
Start: 10:00
Planowane zakończenie: 16:00
Wpisowe: 5zł
Zakaz proksów: grajcie na posiadanych modelach
Malowanie: niewymagane
Bitwy: 4 bitwy, scenariusze specjalne
Stoły: 48x48"
Punkty: 600 + 150
Progi (tam gdzie mają zastosowanie): co 60 punktów.
Magia: ilość kości określamy rzutem 2D3 (wyższy wynik dla przeciwnika), nie można użyć więcej niż 6 kostek w fazie.


Ograniczenia armii głównej przedstawiają się następująco:
- Armia liczy 600 punktów
- Musi mieć minimum 1 jednostkę Core
- Musi mieć dokładnie 1 Herosa nie przekraczającego 150 punktów
- Ten heros może wydać maksymalnie 25 punktów na magiczne przedmioty
- Nie można brać Lordów ani Specjalnych Postaci
- Trzeba mieć minimalnie jedną jednostkę piechoty, o liczebności minimalnie 10 modeli (nie dotyczy ogrów)
- Można posiadać maksymalnie jedną jednostkę Special (max 300 punktów) LUB jednostkę Rare (max 150 punktów)
- Suma poziomów magii w armii nie może przekroczyć 2
- Bretończycy nie używają swojego Sztandarowego Armii, mimo że normalnie jest obowiązkowy
- Tomb Kings mogą używać zarówno Tomb Princa lub Liche Priesta jako generała i hierofanty zarazem

Ograniczenia kontyngentu:
- Wartość kontyngentu nie może przekroczyć 150 punktów.
- Kontyngent stanowi jedna lub więcej jednostek z wybranej armii.
- Można wybrać maksymalnie 1 jednostkę special LUB rare.
- Kontyngent jest traktowany jako taki sam rodzaj sojuszu jak na to wskazuje RB, z tymże nie dzielimy kostek dispel i power przy Desperate Allies oraz nie rzucamy na pogarszanie się sojusz przy obecności Skavenów i Mrocznych Elfów.

Scenariusze, w kolejności rozgrywania:
1. Dawn Attack (Atak o Świcie) - wg podręcznika.

2. Capture (Przejęcie), walczymy o obiekt na środku stołu - będzie to skarb, wzgórze, itp. Znacznik zajmuje ten kto na końcu bitwy ma najbliżej obiektu, a zarazem nie dalej niż 12" od niego, nieuciekającą jednostkę, musi to być jednostka powyżej 25% stanu początkowego, nie heros, potwór, rydwan ani machina. Bitwa trwa 6 tur.
Zwycięzca modyfikuje wynik o +2 duże punkty (maksymalnie do 20:0), jednak niezależnie od różnicy w punktach zwycięstwa, minimalny wynik osoby, która zajęła znacznik to 12:8.

3. Meeting Engagetment (Bój spotkaniowy): wystawienie jak w normalnym scenariuszu tego typu, pomijamy jednak rzuty na rezerwy. Bitwa trwa 6 tur.

4. Patrol Clash (Potyczka Patroli), czyli w skrócie odpowiednik Battleline, wynik określamy samymi punktami zwycięstwa.

Oprócz scenariuszy gracze mają do wykonania zestaw misji:
- Każdą misję można wykonać tylko raz w trakcie turnieju, w każdej bitwie gracz musi się podjąć  wykonania jednej z misji.
- Misję jaką chcemy wykonywać w danej rundzie zaznaczamy na początku bitwy na odwrocie karty, wpisują numer bitwy obok jednej z niezużytych misji.
- Wykonanie misji modyfikuje końcowy wynik gracza o 1 duży punkt. To może sprawić że grać będzie miał ponad 20

Misje:
- Zabójstwo - zabij wrogiego generała
- Przełamanie - posiadaj przynajmniej jedną nieuciekającą jednostkę 5 lub więcej modeli w strefie rozstawienia przeciwnika na końcu bitwy
- Niepokonani - nie utrać żadnej jednostki
- Wyrżnąć ich wszystkich - zabij wszystkie jednostki wroga

ZGŁOSZENI:
1. DeBelial

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mamuski.pun.pl www.bukmacher.pun.pl www.zadania.pun.pl www.blogowisko.pun.pl www.mistrz-bakugan-gra.pun.pl