Sklep Gnom i klub Ósma Bila serdecznie zaprasza na turniej lokalny na zasadach Border Patrol. Data: 12-04-14 Miejsce: Sklep Gnom, Bielsko-Biała Start: 10:00 Planowane zakończenie: 16:00 Wpisowe: 5zł Zakaz proksów: grajcie na posiadanych modelach Malowanie: niewymagane Bitwy: 4 bitwy, scenariusze specjalne Stoły: 48x48" Punkty: 600 + 150 Progi (tam gdzie mają zastosowanie): co 60 punktów. Magia: ilość kości określamy rzutem 2D3 (wyższy wynik dla przeciwnika), nie można użyć więcej niż 6 kostek w fazie.
Ograniczenia armii głównej przedstawiają się następująco: - Armia liczy 600 punktów - Musi mieć minimum 1 jednostkę Core - Musi mieć dokładnie 1 Herosa nie przekraczającego 150 punktów - Ten heros może wydać maksymalnie 25 punktów na magiczne przedmioty - Nie można brać Lordów ani Specjalnych Postaci - Trzeba mieć minimalnie jedną jednostkę piechoty, o liczebności minimalnie 10 modeli (nie dotyczy ogrów) - Można posiadać maksymalnie jedną jednostkę Special (max 300 punktów) LUB jednostkę Rare (max 150 punktów) - Suma poziomów magii w armii nie może przekroczyć 2 - Bretończycy nie używają swojego Sztandarowego Armii, mimo że normalnie jest obowiązkowy - Tomb Kings mogą używać zarówno Tomb Princa lub Liche Priesta jako generała i hierofanty zarazem
Ograniczenia kontyngentu: - Wartość kontyngentu nie może przekroczyć 150 punktów. - Kontyngent stanowi jedna lub więcej jednostek z wybranej armii. - Można wybrać maksymalnie 1 jednostkę special LUB rare. - Kontyngent jest traktowany jako taki sam rodzaj sojuszu jak na to wskazuje RB, z tymże nie dzielimy kostek dispel i power przy Desperate Allies oraz nie rzucamy na pogarszanie się sojusz przy obecności Skavenów i Mrocznych Elfów.
Scenariusze, w kolejności rozgrywania: 1. Dawn Attack (Atak o Świcie) - wg podręcznika.
2. Capture (Przejęcie), walczymy o obiekt na środku stołu - będzie to skarb, wzgórze, itp. Znacznik zajmuje ten kto na końcu bitwy ma najbliżej obiektu, a zarazem nie dalej niż 12" od niego, nieuciekającą jednostkę, musi to być jednostka powyżej 25% stanu początkowego, nie heros, potwór, rydwan ani machina. Bitwa trwa 6 tur. Zwycięzca modyfikuje wynik o +2 duże punkty (maksymalnie do 20:0), jednak niezależnie od różnicy w punktach zwycięstwa, minimalny wynik osoby, która zajęła znacznik to 12:8.
3. Meeting Engagetment (Bój spotkaniowy): wystawienie jak w normalnym scenariuszu tego typu, pomijamy jednak rzuty na rezerwy. Bitwa trwa 6 tur.
4. Patrol Clash (Potyczka Patroli), czyli w skrócie odpowiednik Battleline, wynik określamy samymi punktami zwycięstwa.
Oprócz scenariuszy gracze mają do wykonania zestaw misji: - Każdą misję można wykonać tylko raz w trakcie turnieju, w każdej bitwie gracz musi się podjąć wykonania jednej z misji. - Misję jaką chcemy wykonywać w danej rundzie zaznaczamy na początku bitwy na odwrocie karty, wpisują numer bitwy obok jednej z niezużytych misji. - Wykonanie misji modyfikuje końcowy wynik gracza o 1 duży punkt. To może sprawić że grać będzie miał ponad 20
Misje: - Zabójstwo - zabij wrogiego generała - Przełamanie - posiadaj przynajmniej jedną nieuciekającą jednostkę 5 lub więcej modeli w strefie rozstawienia przeciwnika na końcu bitwy - Niepokonani - nie utrać żadnej jednostki - Wyrżnąć ich wszystkich - zabij wszystkie jednostki wroga
ZGŁOSZENI: 1. DeBelial
|